Segítőkész ügyfélszolgálat: Az asztalosoknak IS mi segítünk  +36-1/300-9030

Illusztráció

Miért illusztrációk a képek?

Sajnos a mi webshopunkban is előfordulhat, hogy a termékről készített fotó eltér a valóságban a kiszállított terméktől. Szerencsére ez a hiba 1000 rendelésből csupán 1x fordul elő. Ilyen esetekben jogosan érezheted magad átverve, hogy nem azt kaptad, amit a képen láttál.

De mi a hiba oka?

 

  • A bútorvasalatoknál nagyon fontos szerepet tölt be a méret. Amikor olyan termékek között válogatsz, ahol az adott termék több különböző méretben is elérhető /pl.: fióksínek, fogantyúk stb.../ a gyártó csak egy terméket fotóz le és azt a képet adja minden mérethez, így az arányok másképp nézhetnek ki a képen. Kérlek a termékek méretét ne a kép, hanem a termék adatai alapján határozd meg.
  • Hasonló probléma, amikor a terméken és így a termék fotón feliratok láthatóak, például egy felnyíló vasalat esetében. Ilyen esetekben a gyártó szintén csak az egyik terméket fotózza, hiszen a vasalat minden erősségben ugyan úgy néz ki. Így a kép alapján előfordulhat, hogy nem a kívánt erősségű terméket vásárolod meg. A megoldás, hogy a termék adatainak meghatározásánál nem a képet, hanem a terméknél feltűntetett adatokat veszed alapul.
  • A gyártók néha változtatnak termékeiken egy esetleges hiba, vagy nem megfelelő működés miatt. Ilyenkor a gyártók nem új terméket hoznak létre másik cikkszámon és paraméterekkel, csupán kijavítanak egy korábbi hibát. Ilyen esetben az új termék ránézésre eltérhet a fotón szereplőtől.

 

De mi a helyzet a színekkel?

 

  • A legtöbb esetben a termékekről csupán egy fehér hátteres képet kapunk a beszállítóinktól. Sok kelendő világos szín például króm vagy nemesacél esetleg fehér nem adja vissza a valódi színét fehér háttérrel mesterséges fények között. Igyekszünk ezekről a termékekről saját fotót is csinálni nektek színes háttér előtt, hogy jobban meg tudjátok állapítani, hogy tetszik-e a szín. Mivel több, mint 30 000 termék található a webáruházban, ezt nem tudjuk megcsinálni minden termék esetében.

 

Miért nem tűnik fel csomagolásnál?

 

  • Kollégáink a csomagolás során nem találkoznak a termék képével. Cikkszám és vonalkód alapján készítik össze csomagjaitokat, hogy mindenkihez időben odaérjen a megrendelt vasalat. Így sajnos a csomagolásnál nem jönnek ki az esetleges hibák a termék fotójával kapcsolatban.

 

Mit lehet tenni, ha nem azt a terméket kaptam, amit szerettem volna?

 

  • Először is jelezd nekünk e-mailben az info@vasalatwebshop.hu címen. Miután jelezted problémádat, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot.

 

A probléma megoldására több lehetőséget is ajánlunk:

  • Kicseréljük neked egy másik színű, méretű stb... azonos termékre, ami jobban megfelel elképzeléseidnek.
  • A teljes vételárat beszámítjuk neked egy teljesen másik termékre.
  • Visszavesszük a terméket és visszafizetjük neked a teljes vételárat.